Стратегія розвитку

СХВАЛЕНО   рішенням                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

педагогічної  ради від ________2021р                         Засновник _____________                                                                                      

(Протокол № ____)                                                          управління майном

                                                                                           спільної власності

                                                                                           Львівської обласної ради

                                                                                           Уведено в дію

                                                                                           Наказ директора школи

                                                                                           Від___________ №______

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

«НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР І-ІІ СТУПЕНІВ

«ОБЕРІГ»

                                  на період 2021-2026

І ВСТУП.

     Стратегія визначає основні шляхи розвитку закладу. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб учнів, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника.

     Стратегія розвитку закладу є комплексом науково-методичних, матеріально-технічних та управлінських задумів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів.

Комунальний заклад Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів «Оберіг»

Адреса закладу: 79008, м. Львів, вул. Пекарська, 19

 Навчальний заклад функціонує згідно зі Статутом, затвердженого наказом         Управління майном спільної власності від 10.02.2020 р. № 05-С.

Ліцензія на освітню діяльність у сфері загальної середньої освіти отримано

Комунальний заклад ЛОР «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів «Оберіг» (у минулому-школа-інтернат № 102) функціонує з 1947 року та приймає на навчання дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку. Заклад здійснює діяльність з надання спеціальної освіти для дітей з порушенням розумового розвитку. 

    Комунальний заклад Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. «Оберіг» функціонує під патронатом Міністерства освіти і науки України. Основна мета діяльності навчально-реабілітаційного центру «Оберіг» – навчання, виховання та реабілітація дітей з різними вадами розумового розвитку в умовах освітнього закладу.

В Центрі навчаються, виховуються та отримують корекційно-педагогічну допомогу 95 дітей із складними нозологіями. У НРЦ функціонує 13 класів та 12 виховних груп. Класи комплектуються виключно за скеруваннями обласних, районних та міських комісій м. Львова та області.

 У навчально-реабілітаційному центрі працюють — 36 педагогів, 26 вчителів та 9 вихователів, практичний психолог, вчитель-логопед, педагог-організатор. Із 36 педагогів: 7 мають вищу кваліфікаційну категорію, 20 осіб – І категорію, 4 особи – ІІ категорію, 5 осіб – категорію спеціаліста.

 Структурними підрозділами НРЦ є:

спеціальна школа І-ІI ступенів для здобуття початкової та базової середньої освіти. У складі спеціальної школи функціонують класи та реабілітаційне відділення, а саме:

І ступінь (початкова школа): 1-4 класи.

ІІ ступінь: 5-10 класи.

Реабілітаційне відділення здійснює медичну, психолого-педагогічну, фізичну, соціально-побутову реабілітацію згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю, яка проживає в сім’ї, за станом здоров’я може відвідувати загальноосвітній навчальний заклад або навчається за індивідуальною формою. Забезпечується всебічний розвиток особистості та реабілітація дітей з особливими освітніми потребами шкільного віку.

Здійснюється формування компетентностей, процес здобуття знань, вмінь і навичок з різних напрямків діяльності, розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, фізичних якостей відповідно до можливостей та інтересів дітей.

Соціально-психологічна служба практичним психологом та соціальним педагогом реалізується система заходів для діагностики, психокорекції, консультування дітей з метою їх адаптації та інтеграції у суспільство.

Окрім цього:

·                   здійснюється соціально-педагогічний патронат випускників НРЦ;

·                   працює служба соціально-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей з інвалідністю;

·                   діє консультативний пункт для батьків.

Навчальний заклад для учнів з особливими освітніми потребами, який має два ступені освіти.

Діти можуть перебувати у пансіоні  даного закладу  цілодобово ( є спальні, кімнати гігієни, душові приміщення)

Максимальна кількість учнів у класі – 8 чоловік.

 Проектна потужність -120 учнів

 Адміністрація школи:  директор школи  – Ліпіцька Мирослава Іванівна ,  Заступник директора з навчально-виховної роботи – Михайлів Юрій Іванович,

Заступник директора з господарської роботи – Федченко Артем Юрійович

 Матеріально–технічне забезпечення:

кількість навчальних корпусів  – 3 (по 2 поверхи)

Загальна площа приміщень 2551,0 м2

 Кількість класних кімнат – 13, їх площа 500.0 м2

Кількість навчальних та реабілітаційних приміщень :

  • інформатики –  1 
  • соціально-побутового орієнтування  -1,
  • кабінет музики – 1
  • сенсорна кімната -1
  • спортивний  зал -1
  • актовий зал -1
  • кабінет ЛФК -1
  • кабінет практичного психолога -1
  • кабінет вчителя-логопеда -1
  • кабінети трудового навчання -4 (2-швейні майстерні, 2- столярні майстерні)
  • Медична частина: ізолятор ( 2 ліжка), кімната педіатра.
  • Спальні приміщення:  4 (2 для хлопців і 2 для дівчаток)

                                    Технічні засоби навчання:

  • Кількість комп’ютерних класів – 1

 вся площа приміщень закладу покрита Wі-Fі.

  • Кількість інтерактивних дисплеїв – 1
  • Принтери
  • Всього комп’ютерів в школі -3
  • Всього ноутбуків в школі – 17

                                          Відомості про бібліотеку:

Бібліотечний фонд:

  • підручники-2010
  • з них для 1-4 класів – 890
  • 5-10 класів – 1120
  • художня література та методична література – 8490 ,
  • загальний фонд-10500.

    Учні здобувають повну загальну середню освіту.

Корекційно-компенсаторна спрямованість освітнього процесу, передбачає побудову освітньої  роботи з опорою на потенційні можливості кожного учня з використанням збережених аналізаторів, функцій, систем організму відповідно до первинного порушення. Система корекційних заходів реалізовується не лише на окремих заняттях, але й впродовж всього перебування дитини в закладі.

                                         SWOT – АНАЛІЗ

Сильні сторони

Високо кваліфіковані педагоги- дефектологи з багаторічним досвідом роботи  у сталому згуртованому колективі.

  • Оновлення змісту освіти:

-уміння педагогів працювати у творчому режимі, нестардатних напрямках, опановувати специфічні форми і методи, спрямовані на розвиток життєвих компетентностей учнів, їх адаптацію та соціалізацію у суспільстві;

– створення умов для диференціації змісту навчання;

  • створення умов для творчого розвитку вчителя, його професійного зростання і самореалізації в системі педагогіки партнерства;
  • забезпеченість педагогів та учнів закладу безкоштовним доступом до мережі Interтet за допомогою Wi-Fi;
  • забезпечення комфортних умов навчання та проживання в пансіоні спеціальної школи;
  • робота гуртків, співпраця з громадськими організаціями, благодійними фондами, закладами освіти тощо.
  • постійна, активна, результативна співпраця з батьками та громадськістю.
  • збереження і підтримання шкільних традицій (зустрічі з випускниками, родинні свята, спільні проєкти тощо)

Слабкі сторони

  • Необхідне додаткове придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку учнів .
  • Необхідне оновлення штатних розписів згідно наказу МОН, введення додаткових штатних одиниць.
  • Поточні ремонти коридорів,  вибірково класних приміщень.
  • Капітальний ремонт харчоблоку та оновлення кухонного обладнання.
  • Знищений часом та погодніми умовами фасад школи.
  • Потреба встановлення сучасного спортивного майданчика.
  • Упорядкування території школи.
  • Недостатнє фінансування.

ІІ. МІСІЯ, ВІЗІЯ, ЦІННОСТІ, ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ НРЦ «ОБЕРІГ»

МІСІЯ –  забезпечити умови для всебічного розвитку, виховання та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між педагогом, учнем, батьками. Забезпечити якісну корекційну освіту та всебічний розвиток учнів  у відповідності до індивідуальних можливостей кожної дитини.

ВІЗІЯ –  школа соціального успіху де працюють висококваліфіковані педагоги на засадах гуманізму, колективізму, інноваційності й особистого фахового росту.

ЦІННОСТІ ШКОЛИ :

  • Рівні можливості
  • Колективізм, партнерство, дружба
  • Турбота
  • Чесність, довіра
  • Духовність і культура
  • Здоровя, здоровий спосіб життя
  • Екологічно-етична цінність
  • Соціальна відповідальність
  • Повага до особистості дитини.
  • Професійність, безперервний розвиток педагогів.

ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ:

  • Науковість та ефективність освітнього процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.
  • Єдність навчання, виховання, корекції та розвитку
  • Академічна доброчесність.
  • Демократизм і гуманізм освітнього процесу.
  • Забезпечення фізичного розвитку дитини, реабілітації, збереження її життя і здоров’я.
  • Принцип наочності.
  • Принцип систематичності і послідовності.
  • Принцип повторюваності.
  • Принцип зв’язку з практикою.
  • Прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень.
  • Поєднання державного управління і громадського самоврядування.

ІІІ. МЕТА, ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ

МЕТА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

Продовжувати перетворення спеціальної школи у навчально-реабілітаційний центр що забезпечує якісне навчання, виховання та реабілітацію осіб з особливими освітніми потребами через педагогіку партнерства, дитиноцентризм, свободу і творчість учителя створити умови для гармонійного розвитку кожної Дитини.

ЦІЛІ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

  • Забезпечити позитивний імідж навчального закладу.
  • Здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, здібностей здобувачів освіти;
  • Здійснювати корекційно-реабілітаційну спрямованість освітнього процесу, що передбачає побудову освітньої  діяльності з опорою на потенційні можливості кожного учня.
  • створити умови для забезпечення соціальної захищеності учнів, для розвитку пізнавальної діяльності та інтересів учнів,
  • забезпечити формування кадрового наповнення колективу, внесення змін до штатного розпису,
  • розширити спектр корекційно-реабілітаційних послуг, зокрема проводити індивідуальні заняття з психокорекції, оздоровчий масаж, аромотерапія, снузілен (сенсорна) – терапія, сандплей (розвиток мовленєвих порушень), арт-терапія, казкотерапія, баламетрика (балансування на предметах);
  •  
  • Організувати педагогічну діяльність та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.
  • Розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти.
  • Покращити навчально-матеріальну базу закладу освіти.

ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

1)      створювати умови для індивідуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами через удосконалення форм особистого підходу педагогів, зокрема, щорічного постійного підвищення кваліфікації працівників, участь у вебінарах, семінарах, конференціях, в т. ч. онлайн, творчих поїздках, обміну досвідом, тощо;

2)      забезпечувати створення умов для підвищення загального культурного рівня розвитку дитини, формування духовної сфери особистості, зокрема, поїздки на екскурсії, походи в театри, музеї, кінотеатри, виставки, внутрішні шкільні свята тощо;

3)      забезпечувати формування почуття соціальної та моральної відповідальності, поваги до закону та дотримання моральних норм, до прикладу, співпраця з студентами ЛДУ УМВС, які проводять лекції і бесіди на правову тематику, з органами ювенальної превенції, Служби у справах дітей;

4)      забезпечувати системний кваліфікований психолого-медико-педагогічний супровід дітей з урахуванням стану їх здоров’я, особливостей психо-фізичного розвитку;

5)      надавати реабілітаційні послуги згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю, зокрема, необхідно придбати комп’ютерні корекційні програми;

6)      створити умови для забезпечення соціальної захищеності учнів, для розвитку пізнавальної діяльності та інтересів учнів, до прикладу, необхідно структурувати приміщення класних кімнат, кабінетів, навчальних майстерень (створення куточків сенсорного розвантаження, куточків ЛФК, релаксації);

7)      забезпечити формування кадрового наповнення колективу, внесення змін до штатного розпису, додати штатні одиниці дефектологів, логопедів, реабілітологів;

8)      розширити спектр корекційно-реабілітаційних послуг, зокрема проводити індивідуальні заняття з психокорекції, оздоровчий масаж, аромотерапія, снузілен (сенсорна) – терапія, сандплей (розвиток мовленєвих порушень), арт-терапія, казкотерапія, баламетрика (балансування на предметах);

9)      забезпечувати постійне оновлення матеріально-технічної бази для фізичної реабілітації: обладнання для сенсорної кімнати; сенсорні іграшки-обтяжувачі; аромомасла; кінетичний пісок; гамаки; тренажери для ЛФК; спортивний інвентар для ЛФК; тренажери для логопедичного масажу; нові меблі для кабінетів, тощо;

10)    проводити публічні заходи та семінари, круглі столи за участю педагогів, батьків та спеціалістів з корекційної педагогіки;

11)    вивчити іноземний досвід, зокрема, методику «Sоn-rise»; 3С- терапію; терапію нейрофідбек;

12)    проводити поточний ремонт навчальних кабінетів;

13)    створити реабілітаційний блок;

14)    придбати обладнання для реабілітаційного блоку;

15)    створити методичний кабінет;

16)    працювати над створенням та відкриттям групи для дошкільного відділення центру;

18)    придбати меблі для НУШ;

19)    проводити заходи з енергозбереження: заміна ламп на енергозберігаючі, утеплення вікон.

 ІV ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

1. Напрям «Освітньо-корекційне середовище»

Розширити спектр корекційно-реабілітаційних послуг, зокрема проводити індивідуальні заняття з психокорекції, оздоровчий масаж, аромотерапія, снузілен (сенсорна) – терапія, сандплей (розвиток мовленнєвих порушень), арт-терапія, казкотерапія, баламетрика (балансування на предметах);

Для забезпечення підвищення якості освіти та автоматизацію управлінської діяльності створити єдиний інформаційно-освітній простір.

Очікувані результати:

  •  перетворення спеціальної школи у навчально-реабілітаційний центр, що забезпечує якісне навчання, виховання та реабілітацію осіб з особливими освітніми потребами через педагогіку партнерства, дитиноцентризм, свободу і творчість учителя створити умови для гармонійного розвитку кожної Дитини.

Індикактори досягнення цілі:

  • Збільшення кількості учнів які після закінчення закладу будуть отримувати професійні навички у професійно-технічному закладі освіти.
    • Володіння 100% педагогів закладу цифровими технологіями.

2. Напрям «Безпечне, комфортне та сучасне освітнє середовище» на 2021-2026 роки.

 Метою  є формування безпечного, комфортного та сучасного   освітнього середовища, для здобувачів освіти.

Матеріально-технічна складова

    На здійснення завдань Стратегії розвитку опорного закладу джерелами фінансування є державні кошти та спонсорські кошти.

                                               Заплановані роботи

РокиЗаплановані роботиВідповідальні
2021-2026Поточний ремонт шкільних приміщеньЗаступник директора з господарської роботи  
2021-2026Поновлення меблів в класних кімнатах (парти, шафи, стільці)Заступник директора з господарської роботи
2021Придбання інтерактивних панелейДиректор
2021Забезпечення оргтехнікою навчальних кабінетів. Придбання принтерівЗаступник директора з господарської роботи
2021-2022Створення місць для відпочинку дітей під час перервЗаступник директора з господарської роботи
2021Створення кімнат з соціально-побутового орієнтування в спальному блоціДиректор
2021-2022Встановлення пандусів для осіб з обмеженою рухливістюДиректор
2021-2022Заміна світильників на LED в шкільних приміщенняхЗаступник директора з господарської роботи
2023-2024Капітальний ремонт харчоблоку та заміна обладнання.Директор
2024-2025Створення спортивного майданчикуДиректор
2021-2026Реставрація фасаду закладуДиректор
   

Очікувані результати реалізації проєкту :

  • Створення сучасного освітнього середовища.
  • Створення в школі цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
  • Розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії школи, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я.
  • Вплив реалізації проєкту на забезпечення доступності якісної загальної середньої освіти для дітей з порушеннями зору та порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема на забезпечення системності і безперервності надання освітніх послуг.

2. Напрям «Система оцінювання здобувачів освіти»

  • створити умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти та учнів, які навчаються за індивідуальною формою здобуття освіти;
  • систематично інформувати про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у різних формах: в усній формі, шляхом розміщення на інформаційному стенді у класі, через електронну пошту, інші види комунікації;
  • реалізовувати системний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів; 
  • впроваджувати формувальне оцінювання;
  •  надавати здобувачам освіти чіткі інструкції щодо виконання завдань;
  •  використовувати різнорівневі завдання та надавати здобувачам освіти права самостійно обирати рівень контрольних і домашніх завдань;
  •  оприлюднити у закладі інформацію про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (серпень 2021);
  •   систематично інформувати учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних форм навчальних занять;
  •  зосереджувати освітній процес на оволодіння учнями ключовими компетентностями, а не на відтворенні інформації.

3. Напрям «Педагогічна діяльність педагогічних працівників»

Враховуючи результати самооцінювання впродовж 2020-2021 навчального року:

  • запровадити в освітню практику використання онлайнових сервісів, мобільних додатків, які дозволяють створювати інтерактивні вправи, опитування, обговорення, тести;
  • впроваджувати сучасні методи, інноваційні технології навчання, які відповідають концепції Нової Української школи та Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової середньої освіти;
  •  постійно реалізовувати педагогами під час освітнього процесу компетентнісний підхід і простежувати наскрізні змістові лінії;
  • здійснювати просвітницьку роботу щодо важливості дотримання педагогічної доброчесності;
  • педагогам постійно вдосконалювати свої навички з використання ІКТ.

«Формування ключових і предметних компетентностей здобувачів освіти початкової школи засобами ІКТ в умовах реалізації завдань Нової української школи» на 2021-2026 роки.

 Актуальність. Сьогодні, коли знання стають основним стратегічним ресурсом, особливого значення набуває здатність людини функціонувати в глобалізованому, інформаційно насиченому суспільстві, учитися впродовж усього життя.

Завдання школи – формування компетентнісно розвиненої особистості , здатної до проживання у соціумі та орієнтації в сучасному інформаційно-комунікативному середовищі.

 Мета: набуття та розвиток педагогом певних компетентностей, які повинні забезпечити йому можливість навчатися самому та навчати інших в умовах динамічного розвитку сучасного світу та завдань Нової української школи. Об’єкт дослідження-Вчителі початкових класів, що викладають у початковій школі

Предмет дослідження- Вміння вчителів формувати ключові і предметні компетентності здобувачів освіти початкової школи засобами ІКТ

Завдання:

  • опанування вчителями методик навчання, використовуючи ІКТ;
  • вироблення навичок орієнтування педагогів в мультимедійному просторі;
  •  вміння технічно користуватися засобами ІКТ;
  •  створити навчальні електронні посібники для застосування на уроках у початковій школі.

 Методи:

1) теоретичний:

  • вивчення педагогічної та технічної літератури про проведення уроків з ІКТ;
  • ознайомлення з досвідом роботи вчителів країни, з даного питання;
  • систематизація та класифікація отриманих знань.

2) практичний:

  • анкетування;
  • тестування;
  • спостереження;
  •  застосування на практиці.

3) статистичний:

  • отримання певних даних

Очікуванні результати:

  • реалізація творчого потенціалу вчителя; 
  • застосування інноваційних інформаційних технологій при проведенні уроків у початковій школі; 
  • розроблення системи вправ для учнів 1 – 4 класів використовуючи ІКТ;
  • систематизація уроків вчителів, їх методичних розробок для використання у навчальній діяльності

Ризики та методи їх корекції

РизикиМетоди корекціїВідповідальні
Відсутність матеріальної базиОснащення матеріально- техніч-ної бази ( державне фінансуван-ня та спонсорська допомога)Директор
Постійне зростання рівня інформаційної освітиПідвищення кваліфікації педагогів (проходження курсів ,участь у конференціях, семінарах, вебінарах)Заступник ди-ректора з нав-чально-виховної роботи
Безперервне оволодіння прогресивними технологіями навчання й вихованняСамоосвіта вчителів, участь у семінарах-практикумах; майстер – класах, круглих столах, тренін-гахЗаступник ди-ректора з нав-чально-виховної роботи
Робота в єдиному інфор-маційному середовищі, що передбачає раціо-нальне використання інформаційних техно-логій у освітньому процесі.Застосування вчителями на практиці набутих знаньЗаступник ди-ректора з нав-чально-виховної роботи
   

Проєкт «Кадрове забезпечення освітнього процесу» на 2021-2026 роки

Мета: забезпечення економічних і соціальних гарантій професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їхнього високого соціального статусу.

Завдання проекту:

  • сприяти оптимізації кадрового забезпечення школи;
  •  забезпечити сприятливі та комфортні умови організаційно-педагогічної, методичної роботи;
  •  створити атмосферу спільної відповідальності за результати освітньої діяльності з боку всіх учасників освітнього процесу;
  •   сприяти формуванню систем психологічної та правової освіти, підвищенню компетентності педагогічних працівників.

 Очікувані результати:

  • стабілізація кадрового складу закладу освіти; 
  • підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
  •  моральне і матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогів;
  •  підвищення престижу педагогічної професії та утвердження соціального статусу вчителя.

V. Управлінські процеси закладу освіти

 Враховуючи результати самооцінювання впродовж 2020-2021 навчального року:

  • своєчасно розміщувати на своїх відкритих електронних ресурсах використання всіх отриманих коштів, товарів, робіт і послуг;
  •   постійно вивчати потреби учасників освітнього процесу;
  •  регулярно оновлювати інформацію на сайті закладу освіти;
  •  регулярно та обґрунтовано здійснювати матеріальне та моральне заохочення педагогічних працівників; 
  • постійно інформувати педагогічних працівників про сучасні форми і методи професійного самовдосконалення;
  • постійно контролювати дотримання норм академічної доброчесності та вживати необхідні дії для протидії фактам можливих їх порушень;
  •   постійно приділяти увагу проведенню освітніх та інформаційних заходів, які спрямовані на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції.

VІ. ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

У Навчально-реабілітаційному центрі «Оберіг»:

  • створено сучасне розвивальне, безпечне та комфортне освітнє середовище;
  • випускник активно взаємодіє з іншими людьми, йому притаманні толерантність та  вміння вести діалог;
  • забезпечено впровадження заходів, спрямованих на формування гігієнічних навичок та засад здорового способу життя, протидію насильству, соціально-психологічне навчання;
  •  навчання з метою збереження та зміцнення здоров’я, захисту від небезпек, підвищення рухової активності дітей є цікавим та ефективним;
  • стандарти освіти містять соціальну реабілітацію та здоров’язбережувальну складові, навчальні та типові освітні програми орієнтовані на реалізацію здоров’язбережувального компонента навчання;
  • заклад освіти  має сучасну матеріально-технічну базу для організації навчання, у тому числі формування здоров’язбережувальних компетенцій та забезпечення фізичної активності учнів;
  • організація харчування здійснюється  із законодавством, усі учасники освітнього процесу мають доступ до здорової їжі та питної води;
  •  матеріально-технічне забезпечення їдалень є сучасним і спроможним забезпечити потреби в здоровому та збалансованому харчуванні учнів;
  •  педагогічні та медичні працівники запобігають, попереджують та протидіють будь-яким проявам насильства;
  • усі учасники освітнього процесу беруть активну участь у формуванні звичок здорового способу життя, фізичної активності та безпечної поведінки дітей;
  •  формування стійкої довіри до закладу освіти з боку батьків, учнів;
  •  гарантування надання освітніх послуг належного рівня та якості відповідно до державних стандартів;
  •  забезпечення відкритості освітньої політики закладу освіти
  • підвищення ефективності управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу.

Наш випускник –адаптований, соціалізований  випускник, здатний реалізувати себе в обраній ним    професії,  та у власному житті.